Cornellà de Llobregat

Candidatura republicana d'Esquerra Cornellà, per a les Eleccions Municipals del 26M

L'assemblea local d'Esquerra Republicana de Cornellà de Llobregat va aprovar el 24 de març la llista electoral amb què es presenta a les eleccions municipals del 26 de maig del 2019.

La llista de tipus cremallera (alternança dona-home), compta amb 33 persones: 25 titulars més 8 suplents, 17 dones i 16 homes. Un equip de gent molt diversa, de tots els barris de la ciutat, alguns nascuts a Cornellà i d'altres amb origens molt diversos, amb diferents accents i llengües, i de molta varietat d'ocupacions professionals. Aquesta llista també representa un esforç d'obertura del partit cap a la societat, ja que d'aquestes 33 persones, una milita al Jovent Republicà, l'organització juvenil d'Esquerra, i n'hi ha 17 que no són militants d'ERC.

La llista d'Esquerra Republicana de Cornellà de Llobregat és una llista transversal i representativa de la ciutat amb persones compromeses, treballadores, preparades, d'esquerres, republicanes i independentistes. Som gent de Cornellà, que s'estima la ciutat i que vol el millor per a tots els cornellanencs i cornellanenques.

Anar a la galeria de les fitxes de la candidatura