Cornellà de Llobregat

Esquerra Cornellà obté un resultat històric i es posiciona com a líder de l’oposició, amb quatre regidors.

Hem fet història! Hem doblat la nostra representació!!!
Esquerra Cornellà mai havia obtingut tants vots (5.387), ni tants regidors, tres dones i un home: Raquel Albiol, Teresa Vidal, Carles Alemany i Estrella Corominas.
Som la primera força de l’oposició!

Aquest resultat espectacular és la resposta a moltíssima feina, a la constància i treball fet durants aquests quatre anys i també gràcies a la implicació imprescindible de les voluntàries i voluntaris, que hi han invertit moltíssimes hores de feina i encara més il·lusió, esperança i determinació.

Cornellà és una ciutat amb persones d’orígens molt diversos, amb molts contrastos i, per aquest motiu, encara ens sentim més orgullosos dels nostres resultats. Perquè el nostre missatge ha arribat a tots els barris i perquè, l’impuls republicà, es veu recolzat per moltíssima voluntat de canvi.

Tenim un projecte de ciutat amb el que creuen moltíssims cornellanencs i cornellanenques.
Ens sentim molt orgullosos, perquè en moments tan complexos la ciutadania ens veu com un valor segur. Ens hem guanyat la confiança, perquè hem treballat i treballem per un model de ciutat cohesionat, feminista, emprenedor, sostenible i republicà.

Els resultats d’Esquerra Republicana de Catalunya, del 28 d’abril, van tenyir de groc Catalunya i nosaltres, hem seguit el seu impuls. Som el pal de paller de la lluita pels drets socials i democràtics i som una muralla contra la repressió. Hi ha companyes i companys que es veuen injustament empresonats i, nosaltres, des de Cornellà, seguirem treballant perquè siguin lliures i perquè ho siguem tots.

El conegut com a cinturó roig, cada vegada és més groc, cada vegada hi ha més gent que s’adona que per millorar, per conquerir més drets socials i tenir una societat més justa, igualitària i democràtica és imprescindible la República. Perquè la República es construeix des dels municipis.

Moltes gràcies a totes les persones que ens heu fet confiança, seguirem treballant per la defensa dels drets socials de tota la ciutadania de Cornellà, ara amb més força dins de l’Ajuntament i també, com sempre, des del carrer.