Cubelles, Casal Josep Mestres

Felicitats Vora del Mar, Escola Verda!

L’escola VORA DEL MAR ha rebut la distinció d’Escola Verda per part de la Generalitat de Catalunya com a reconeixement al seu compromís amb la sensibilitat ambiental, i la seva aposta per l’autoavaluació i el plantejament de nous objectius en referència a la conscienciació ambiental i la sostenibilitat de les nostres accions.

Vivim immersos en un món de consum del que costa extreure’ns, i els nostres infants no en són aliens, tot i que no prou conscients de les conseqüències que això comporta.  D’aquí la importància de fer-los partícips de projectes com aquest, tant per la seva capacitat d’aprenentatge com per la seva capacitat d’influència en amics i familiars, per acabar fent xarxa.

Des de la  Regidoria d’Educació Infància i Joventut, Esther Rodríguez, aquest reconeixement ha estat considerat “una gran notícia, una bona mostra del bon estat de salut de les escoles del nostre municipi. Felicitats de nou Vora, l’escola és referent en la normalització i integració de la diversitat i en l’aplicació d’ensenyaments inscrits en la nova escola XXI. Un orgull! Endavant!”

Tenim un planeta de recursos finits, i això ha de condicionar els nostres actes, per un futur millor. I no oblidem que les escoles són cultiu del nostre futur.