Cubelles, Casal Josep Mestres

• Presidència: David Agüera i Ruiz
  • Secretaria d'Organització: Agustí Casanovas i Borrell
  • Secretaria de Finances: Josep Rabella i Ribas
  • Secretaria d'Imatge i Comunicació i Secretaria de la Dona:
  • Secretaria de Política Municipal: Lluís Millans i Miró
  • Portanveu del Grup Munipal: Esther Pérez Massana
Executiva elegida a l'Assemblea Ordinària celebrada el trenta-u de gener de dos mil setze a la seu social d'Esquerra Republicana de Cubelles: Casal Josep Mestres, C/ Jacint Verdaguer, 46 de Cubelles.

• Ester Capella Farré Lloc i data de naixement La Seu d'Urgell, 03 d'abril de 1963 Càrrec a Esquerra Portaveu al Senat
  • Teresa Jordà i Roura Lloc i data de naixement Ripoll,19 de juny de 1972 Càrrec institucional Diputada al Congrés
  • Joan Tardà i Coma Lloc i data de naixement Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat), 26 de setembre de 1953 Càrrec a Esquerra Portaveu del grup d'ERC-Rcat-CatSi al Congrés dels diputats Càrrec institucional Portaveu del grup d'ERC-Rcat-CatSi al Congrés dels diputats
  • Alfred Bosch i Pascual Lloc i data de naixement Barcelona, 17 d'abril de 1961 Càrrec a Esquerra President del grup d'ERC-Rcat-CatSi al Congrés dels diputats Càrrec institucional President del grup d'ERC-Rcat-CatSi al Congrés dels diputats
  • Teresa Vallverdú i Albornà Lloc i data de naixement L'Arboç, 02 de febrer de 1968 Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per l'Alt Penedès, Baix Penedès i el Garraf. Membre de les comissions d'Ensenyament, Cultura, Estudi de la Infància, i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
  • Josep Lluís Salvadó i Tenesa Lloc i data de naixement La Ràpita (Terres de l'Ebre), 27 de març de 1969 Càrrec a Esquerra Secretari general adjunt Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Baix Ebre, el Montsià, la Ribera d'Ebre i la Terra Alta. Membre de les comissions d'Economia, Finances i Pressupost, i Reglament.
  • Josep Andreu i Domingo Lloc i data de naixement Montblanc, 12 de maig de 1956 Càrrec a Esquerra President de la Federació Regional del Camp de Tarragona Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per l'Alt Camp, el Baix Camp, la Conca de Barberà, el Priorat i el Tarragonès. Membre de les comissions de Síndic de Greuges, Cultura i Llengua, i Territori i Sostenibilitat. Alcalde de Montblanc.
  • Albert Donés i Antequera Lloc i data de naixement L'Albagés, 24 de maig de 1972 Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per les Garrigues, el Segrià i el Pla d'Urgell. Membre de les comissions d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Medi Natural, Peticions i de la comissió de l'Estatut dels Diputats. Alcalde d'Albagés.
  • Maria Rosa Amorós i Capdevila Lloc i data de naixement Isona, 10 d'abril de 1963 Càrrec a Esquerra Secretària de la Dona Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per l'Alt Urgell, l'Alta Ribagorça, la Cerdanya, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Vall d'Aran. Membre de les comissions d'Igualtat, Benestar, Família i Immigració i Agricultura, Ramaderia, Pesca i Medi Natural.
  • Josep Cosconera i Carabassa Lloc i data de naixement Ponts, 27 de setembre de 1957 Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per la Noguera, la Segarra, l'Urgell i el Solsonès. Membre de les comissions de Peticions, Interior, Síndic de Greuges i de la comissió de Matèries Secretes o Reservades.
  • Pere Bosch i Cuenca Lloc i data de naixement Banyoles (Pla de l'Estany), 03 de novembre de 1966 Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per la Garrotxa, el Pla de l'Estany i el Ripollès. Membre de les comissions de Benestar, Família i Immigració, Salut, Peticions i Estudi de la Infància.
  • Sergi Sabrià i Benito Lloc i data de naixement Palafrugell, 02 de juliol de 1975 Càrrec a Esquerra President del Consell Nacional Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Baix Empordà i la Selva. Membre de les comissions d'Afers Institucionals, Empresa i Ocupació i Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Regidor a l'ajuntament de Palafrugell.
  • Roger Torrent i Ramió Lloc i data de naixement Sarrià de Ter, 19 de juliol de 1979 Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per l'Alt Empordà i el Gironès. Membre de les comissions de Territori i Sostenibilitat, Empresa i Ocupació, i Síndic de Greuges. Alcalde de Sarrià de Ter.
  • Agnès Russiñol i Amat Lloc i data de naixement Barcelona, 27 d'abril de 1982 Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya. Membre de les comissions d'Empresa i Ocupació, Ensenyament i Universitats, Infància, i Joventut.
  • Marta Vilalta i Torres Lloc i data de naixement Torregrossa (Pla d'Urgell), 03 de desembre de 1984 Càrrec a Esquerra JERC Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per les JERC i el Pla d'Urgell. Membre de les comissions d'Ensenyament, Joventut, Acció Exterior, UE i Cooperació i coordinadora de l'intergrup pel Sàhara.
  • Dionís Guiteras i Rubio Lloc i data de naixement Castellterçol, 11 de setembre de 1970 Càrrec a Esquerra President del Consell Assessor Municipal Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Bages, el Berguedà i el Solsonès. Membre de les comissions d'Afers Institucionals, Agricultura, Ramaderia, Pesca i Medi Natural i de la Sindicatura de Comptes. Alcalde de Moià.
  • Alba Vergés i Bosch Lloc i data de naixement Igualada, 03 de setembre de 1978 Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per l'Anoia. Membre de les comissions d'Economia, Finances i Pressupost, Salut i de la Sindicatura de Comptes.
  • Jordi Solé i Ferrando Lloc i data de naixement Caldes de Montbui, 26 d'octubre de 1976 Càrrec a Esquerra Vicesecretari General d'Internacional i Relacions Institucionals Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Vallès Oriental. Membre de les comissions d'Acció Exterior i UE, Benestar, Família i Immigració i Reglament. Alcalde de Caldes de Montbui.
  • Pere Aragonès i Garcia Lloc i data de naixement Pineda de Mar (Maresme), 16 de novembre de 1982 Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Maresme i el Barcelonès Nord. Membre de les comissions d'Economia, Finances i Pressupost, Justícia, Acció Exterior i UE, i Joventut. Portaveu del grup municipal d'Esquerra a Pineda de Mar.
  • Marc Sanglas i Alcantarilla Lloc i data de naixement Barcelona (Barcelonès), 23 d'octubre de 1971 Càrrec a Esquerra Secretari de Política Municipal Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya pel Vallès Occidental. Membre de les comissions de Territori i Sostenibilitat, Afers Institucionals i Reglament.
  • Oriol Amorós i March Lloc i data de naixement Barcelona (Barcelonès), 24 d'octubre de 1970 Càrrec a Esquerra Vicesecretari General de Comunicació i Estratègia Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona. Membre de les comissions d'Empresa i Ocupació, Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Interior i Salut.
  • Gemma Calvet i Barot Lloc i data de naixement Barcelona, 01 de gener de 1966 Càrrec institucional Diputada al Parlament per Catalunya Sí. Membre de les comissions de Justícia, Interior, Acció Exterior i UE i de la Sindicatura de Comptes.
  • Anna Simó i Castelló Lloc i data de naixement Els Alamús (Segrià), 26 de juliol de 1968 Càrrec a Esquerra Portaveu d'Esquerra Diputada al Parlament de Catalunya pel Baix Llobregat. Vicepresidenta primera del Parlament. Membre de les comissions d'Ensenyament, Igualtat i de l'intergrup pel Poble Gitano.
  • Marta Rovira i Vergés Lloc i data de naixement Vic (Osona), 25 de gener de 1977 Càrrec a Esquerra Secretària General Càrrec institucional Diputada al Parlament de Catalunya per Osona. Membre de les comissions d'Afers Institucionals, Justícia i de la Diputació Permanent.
  • Oriol Junqueras i Vies Lloc i data de naixement Barcelona, 11 d'abril de 1969 Càrrec a Esquerra President Càrrec institucional Diputat al Parlament de Catalunya. Membre de la comissió d'Afers Institucionals i de la Diputació Permanent. Alcalde de Sant Vicenç dels Horts.