Deltebre

ERC Deltebre denuncia el mal estat de les voreres i vials de Riumar.

El grup municipal d’Esquerra Republicana va presentar, la setmana passada, una instància a l’Ajuntament per demanar un seguiment més exhaustiu de les reposicions de les voreres i vials del nucli de Riumar.

El grup republicà lamenta que no es faci un control per part de l’Ajuntament a les empreses que han de fer els acabats d’obra de les voreres i les calçades degut a les reparacions o noves escomeses que s’estan fent tant per la xarxa d’aigua com d’electricitat.

Riumar és el nucli central del turisme al nostre municipi, i no podem permetre que tingui una imatge de deixadesa i mal estat”. Ha manifestat Carlos Bo, representant d’ERC al Consell de Riumar.

Per l’altra part, Esquerra també ha remarcat la necessitat d’aquest control perquè molts de vials i voreres són d’obra nova i  han estat pagades pels mateixos veïns i veïnes de Riumar amb contribucions especials abusives. Carlos Bo: És indignant que haguem de pagar, amb contribucions especials desproporcionades les obres dels carrers i al damunt, ara que es fan reparacions o millores de les xarxes, els acabats finals no siguin els adequats.

Finalment des d’ERC Deltebre demanem que aquesta situació es resolgui de la millor manera possible abans de l’estiu amb l’entrada del turisme a la nostra població