Deltebre

Esquerra Deltebre denuncia el retard de les obres de l’Avinguda la Pau

El passat ple municipal ordinari el grup  municipal d’ERC Deltebre vam preguntar sobre l’estat de les obres de l’Avinguda la Pau i el seu retard en l’acabament.

Lamentablement, aquestes obres han estat més de dos mesos paralitzades. La resposta de l’equip de govern d’Enlairem Deltebre va ser “la falta de disponibilitat de personal degut a què són  unes obres fetes per la mateixa  brigada municipal”.

El regidor d’ERC Deltebre Carlos Bel recordava que no és el primer cop que l’equip de govern s’ha hagut de disculpar pel retard d’unes obres. “Recordem que a un ple municipal van haver de demanar disculpes sobre el retard de les obres a la plaça de les dones. Una obra que va estar molt temps parada i a més a mes amb un increment econòmic d’obra respecte al pressupost inicial.”

També, recordem les obres de soterrament de la línia de mitja tensió del carrer Unamuno; o la zona dels Hortets, on l’equip de govern va haver de fer un escrit a tots els veïns afectats disculpant-se sobre el retard.

Des d’Esquerra, creiem que aquests fets no són puntuals sinó reiterats. Tot i que celebrem que s’hagin reimprès les obres hem de tenir en compte que mantenir-les  tant de temps paralitzades dóna una imatge de poble nefasta, al igual que és un greu perill per a la via pública.

Carlos Bel “Des d’Esquerra Deltebre demanem al govern de Lluís Soler que es fiqui les piles i que dugui a terme una planificació de les obres a Deltebre com toca i s’evitin així situacions com la de la Plaça de les Dones o l’Avinguda la Pau.”