Dosrius - Canyamars - El Far

Divendres 6 de febrer, sopar-tertúlia a Can Batlle

La secció local d'ERC Dosrius organitza, el proper divendres 6 de febrer, un sopar tertúlia amb el Portaveu del grup d'ERC-Rcat-CatSi al Congrés dels diputats Joan Tardà. En un acte recent, Tardà ha afirmat que "les municipals són el primer pas cap a la independència i el nou país que volem, socialment just i net de corrupció". Serà una bona ocasió, doncs,  per analitzar la situació política actual  i la importància de les dues eleccions que viurem aquest any. El sopar-tertúlia se celebrarà al Restaurant Can Batlle de Dosrius a les 21:30h;  per assistir-hi podeu comprar els tíquets a l'Estanc de Dosrius.

Joan Tardà formà part del primer ajuntament democràtic de Cornellà de Llobregat, el 1979, elegit com a independent en la candidatura del PSUC. El 1999 fou elegit regidor de l'Ajuntament, on encapçalava la candidatura d'Esquerra, i el 2003 va ser reelegit en el càrrec, al qual va renunciar el setembre del 2004. Diputat al Congrés des del 2004, és l'actual Portaveu del grup d'ERC-Rcat-CatSi.