Dosrius - Canyamars - El Far

L'assemblea de la secció local aprova candidat i llista

L'assemblea general de la secció local d'ERC Dosrius-Canyamars-El Far va elegir dimecres per unanimitat Marc Bosch com a alcaldable per a les municipals d'enguany. L'actual President de la secció local encapçalarà una llista que comptarà amb noms com Eduard Vila, Montserrat Jubany, Georgina Marrugat, Eduard Garcia o Ramon Rigau, entre d'altres. En total, la llista aprovada per l'assemblea inclou 23 persones comptant els suplents. La candidatura, que serà presentada públicament durant les properes setmanes, vol projectar una nova etapa en la política i la gestió del municipi.

La llista d'Esquerra defensarà un Ajuntament més eficient, obert i transparent, orientat a les necessitats reals de les persones. La millora dels serveis generals, una veritable agenda de promoció econòmica, o la priorització d'equipaments culturals i d'ensenyament, són alguns dels eixos essencials que la candidatura d'ERC defensarà per a dinamitzar social i econòmicament el municipi. El compromís amb la millora de la qualitat de vida dels ciutadans als diversos nuclis del municipi, o la protecció del patrimoni cultural i l'entorn natural seran altres objectius importants del programa.

La candidatura d'ERC vol també assegurar la presència decisiva d'una força que eviti que l'Ajuntament de Dosrius torni a girar l'esquena al procés polític que viu Catalunya, i defensi la Independència des del nostre municipi.

Qui és Marc Bosch?
Nascut a Mataró a l'any 1973, en Marc Bosch viu a Dosrius des de l'any 2006 i és pare de família de tres fills, una nena i dos nens. És llicenciat en filosofia i lletres per la Universitat Autònoma de Barcelona i la seva trajectòria professional s'ha desenvolupat, sobretot, en el sector de l'arqueologia, dels museus i del patrimoni cultural. Té àmplia experiència en la gestió empresarial i coneix de prop l'administració pública. És una persona amb inquitetuds socials i culturals fins al punt que ha participat activament en diverses entitats i associacions del poble.