Dosrius - Canyamars - El Far

Gent d’Esquerra, noves cares i noves idees per a Dosrius

Esquerra Republicana de Catalunya es presenta a les eleccions de Dosrius del 24 de maig amb un equip de gent i un programa renovadors i engrescadors per al municipi. Noves cares i noves idees per fer efectiva la regeneració democràtica i la millora del municipi de Dosrius.

El passat 19 de març presentàvem en Marc Bosch com alcaldable d’ERC i l’acompanyen un grup de persones que representen diverses generacions i procedències, gent de tots els nuclis, dones i homes vinculats molt estretament amb les entitats i associacions culturals, socials, educatives i esportives. No ens ve de nou allò que se’n diu “fer poble”. Ara, ho farem des de la responsabilitat política, posarem el nostre granet de sorra del nou Dosrius, des de l’ajuntament.

Som optimistes i creiem en les persones. Amb honradesa i valentia volem actualitzar i millorar els serveis, els equipaments i la qualitat de vida dels ciutadans del nostre poble. Ho devem als nostres avis i àvies; però també volem deixar als nostres fills i filles un municipi digne on viure, treballar i gaudir.

És per això que treballarem per tenir un municipi cohesionat, amb igualtat d’oportunitats i justícia social. Ajudarem els aturats, els joves, la gent gran i qui més ho necessita i facilitarem a tothom l’accés a la cultura i a l’ensenyament públic i de qualitat

Fomentarem el turisme cultural, esportiu i de lleure com a eines de dinamització del municipi. Ajudarem la pagesia, el comerç i la indústria, així com les empreses i els professionals, perquè consolidin i creïn llocs de treball.

Millorarem els serveis i actualitzarem els equipaments i l’ordenació del municipi, fent compatible el progrés del poble amb la preservació de l’entorn natural i del patrimoni cultural, que són uns dels nostres tresors

Volem un Dosrius compromès amb el dret a decidir i des de l’ajuntament defensarem els valors republicans en la construcció del nou país.
Aquests són alguns dels nostres compromisos. Ho farem amb participació, transparència i eficiència, perquè sabem que l’ajuntament treballa per als ciutadans i els ciutadans tenen dret decidir com s’administren els seus recursos.

Persones que integren la candidatura d’ERC Dosrius
1. Marc Bosch de Doria
2. Eduard Vila i Pelegrí