Dosrius - Canyamars - El Far

Programa Electoral Dosrius 2015

Benvolguts/des veïns i veïnes, mitjançant aquest aquest enllaç podeu descarregar-vos el programa electoral que presentem des d’Esquerra Republicana de Catalunya a les eleccions del proper 24 de maig. És un document que hem preparat amb molt d’esforç i dedicació des de la candidatura i també hem inclòs moltes aportacions d’altres persones i entitats que ens heu fet arribar idees i suggeriments. Aprofito des d’aquí per agrairvos la vostra generositat i compromís, que estic convençut han enriquit la nostra proposta electoral.

Vivim en un municipi socialment divers i territorialment complex, amb tres realitats diferenciades: Dosrius, Canyamars i Can Massuet. La gent d’Esquerra som el reflex d’aquesta realitat i tenim el repte de cohesionar el municipi, tot mantenint i potenciant totes les identitats. La candidatura d’Esquerra està formada per dones i homes de tots els nuclis, nascuts aquí o vinguts d’altres indrets. Som ciutadans implicats en la vida associativa, cultural i esportiva i ens estimem el poble. Som treballadors i emprenedors, venim de diversos àmbits professionals i posarem la formació i l’experiència al servei del projecte col·lectiu, amb rigor i
responsabilitat.

En política les idees i els valors són molt importants per incidir en la societat; però en política local les persones, el seu tarannà i el coneixement del territori i de la gent, pren una dimensió molt destacada. Els d’Esquerra som gent dialogant, oberta a noves idees i punts de vista i valorem la llibertat individual i col·lectiva. Volem prendre decisions, sempre amb respecte i consens de la ciutadania, fomentant la participació. Sabem que la política és la gestió del bé comú, per això la transparència és fonamental.

Ara és l'hora d'una gestió més transparent, innovadora i eficient al nostre ajuntament. Volem millorar el present i construir un futur més pròsper. Ho farem, perquè volem deixar als nostres fills i filles un municipi millor on viure, treballar i gaudir.

Marc Bosch de Doria
Cap de llista de la candidatura d'ERC