Dosrius - Canyamars - El Far

L'assemblea d'ERC Dosrius aprova la llista per les eleccions municipals del 26 de maig

L’assemblea local d'Esquerra Republicana de Catalunya, el passat dilluns, va aprovar per unanimitat la llista de candidats i candidates que es presentarà a les eleccions municipals de Dosrius el proper 26 de maig. L'alcalde Marc Bosch, que ja va ser escollit candidat fa un any, encapçalarà de nou la candidatura republicana. La candidatura està formada de manera equitativa per dones i homes, una llista cremallera que garanteix la igualtat de gènere. D'altra banda, ERC Dosrius fa una aposta clara per incorporar joves a la política municipal i es caracteritza per la seva obertura a persones de diferents àmbits professionals, actives a diverses entitats, i provinents de tots els nuclis urbans (Dosrius, Canyamars i Can Massuet del Far).

Així, l'assemblea republicana ha donat el vist-i-plau a la incorporació d'una independent en el segon lloc de la llista,  Neus Tarensi, advocada i veïna de Can Massuet del Far. La segueixen Eduard Vila (actual regidor), Anna Abril (nova incorporació), Eduard Garcia Montserrat Jubany, que ja han estat regidors. Pol Caballero, militant de Jovent Republicà, ocuparà la setena posició de la llista.

Durant l'assemblea, Marc Bosch va destacar l'obertura de la candidatura a independents com a factor essencial per donar un nou impuls a l'acció de govern, apostant per perfils joves que complementin l'experiència acumulada en els darrers anys. La llista completa està formada per les següents persones:

1. MARC BOSCH DE DORIA
2. NEUS TARENSI I GONZÁLEZ
3. EDUARD VILA I PELEGRÍ
4. ANNA ABRIL I EXPÓSITO
5. EDUARD GARCIA I IÑIGUEZ
6. MONTSERRAT JUBANY I PINÓS
7. POL CABALLERO I ESTEBANELL (JOVENT REPUBLICÀ)
8. GEMMA VIVES I ROS (INDEPENDENT)
9. SAM KADADO ALABASSIRI
10. MARTA COT I FADÓ
11. OSCAR GARCIA I MEDINA (INDEPENDENT)