Dosrius - Canyamars - El Far

Eleccions municipals 2019: un compromís renovat

Esquerra Republicana de Catalunya es presenta a les eleccions municipals 2019 de Dosrius amb un compromís renovat pel nostre municipi i la seva ciutadania. Aquest darrer mandat ha estat intens, i hem après tant dels errors com dels encerts. Ara, seguirem fent poble, treballant per a les persones i la cohesió del municipi, que és extens, plural i divers. Persistirem en la lluita per a la igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tot posant un focus especial en ajudar als col·lectius de persones i famílies més vulnerables. Un municipi avança perquè es mou. Seguirem reforçant la cultura, l’esport i el lleure de la mà de les entitats, que són un motor de la nostra societat, i recolzant les iniciatives emprenedores que projecten els valors i atractius del nostre municipi i creen llocs de treball. Volem els millors serveis. Continuarem potenciant els equipaments públics de qualitat, el desplegament de la banda ampla, així com la millora de les infraestructures viàries i un espai urbà pensat en les persones. Per un municipi ordenat, consolidarem una línia de progrés i sostenible, respectuosa amb un entorn natural i un patrimoni cultural que ens omplen d’orgull. Refermem el compromís del municipi de Dosrius amb la construcció de la República Catalana, el país independent que volem, fonamentada en la llibertat, la igualtat i la fraternitat de totes les persones. Ara, més que mai, cal consolidar el model de gestió participativa i transparent, basat en la innovació i l’eficiència que hem dut a terme amb empenta i convicció, sempre al servei de les persones.

Les nostres 10 principals propostes:
1. Execució del projecte de la Biblioteca Esteve Albert i Corp #cultura
2. Impuls del projecte de carrers i serveis de Can Canyamars #urbanisme
3. Adequació de la Torre de les Aigües com a espai museïstic i centre de visitants #turisme
4. Restauració del Pou de Glaç de Canyamars #patrimoni
5. Ampliació del Parc de Can Torres amb espais de lleure per a joves i adults #espaipúblic
6. Augment d’agents de policia local i ampliació de servei #seguretatciutadana
7. Implementació del Consell de la Vila #participacióciutadana
8. Aplicació de tarifes socials de l’Escola Bressol La Caseta del Bosc de Can Martorell #educació
9. Obres de millora de les instal·lacions del Poliesportiu de Dosrius #esports
10. Dinamització d’un nou projecte de gestió del Centre Esportiu de Can Massuet #esports

I no oblidem qüestions que afecten altres administracions i que interessen als als nostres veïns i veïnes. Per això… Mantindrem l’ull posat en: