Ebre

Ajornada la diada “L’Ebre, solidari contra la repressió” que s’havia de celebrar dissabte a la Ràpita.

Davant les instruccions de la Generalitat de Catalunya, s’ha decidit ajornar la diada, “L’Ebre, solidari contra la repressió”, que s’havia de celebrar dissabte vinent, 14 de març, a la plaça de l’U d’octubre de la Ràpita.

Jordi Gaseni, Secretari de Drets, Llibertats i Lluita Antirepressiva de la Federació de l’Ebre d’Esquerra ha anunciat que “per responsabilitat, hem decidit ajornar els actes i cercar una data, per més endavant, en la que per organitzar una nova diada farcida d’actes; perquè malauradament, la repressió no s’atura i caldrà seguir oferint tota la solidaritat i suport a aquelles persones i entitats que la pateixen”.

A la vegada Gaseni ha fet un agraïment a tots els artistes, empreses, músics, entitatsm, grups musicals i voluntariat que s’havia compromès de manera desinteressada a col·laborar en la jornada.

Per acabar s’ha fet una crida a seguir omplint la Caixa de Solidaritat fent aportacions al compte ES31 3025 0001 1814 33615996.