Ebre

Tardà i Vilalta defensen el Sí a la República de Catalunya a l’Ampolla

El passat divendres, el diputat Joan Tardà i la directora general de Joventut del Govern de la Generalitat de Catalunya, Marta Vilalta, van participar a l’Ampolla en un acte a favor del Sí a la República de Catalunya davant gairebé 400 assistents.

Joan Tardà va deixar molt clar que ‘és important guanyar el referèndum, però encara ho és més fer-lo, perquè un poble que conquereix el dret a decidir mai és un poble derrotat’. El diputat, després de reconèixer que la nostra causa és la del gènere humà, per això defensem la igualtat i la fraternitat entre les persones i els pobles’, va voler advertir la gent que ‘només guanyarem si ho fem a la catalana, és a dir, cívicament, democràticament i pacíficament’.

Tardà va manifestar que ‘l’objectiu de proclamar la República és el de poder tenir les eines per garantir una millor redistribució de la riquesa i el benestar de la gent per fer una Catalunya socialment més justa’.

Marta Vilalta es va mostrar molt il·lusionada de guanyar el referèndum el proper 1 d’octubre, un referèndum que va qualificar com ‘l’única oportunitat de canvi que tenim’. Vilalta va fer una crida al jovent assistent: ‘aquesta és l’oportunitat de les oportunitats per canviar tot allò que no ens agrada en forma de vot, i els joves n’heu de ser els protagonistes’.

L’acte va ser presentat pel portaveu municipal d’Esquerra Republicana, Antonio Galve.