Ebre

Irene Fornós: ‘Sortim a guanyar perquè com a país i com a Terres de l’Ebre ens ho juguem tot’

Acompanyats d’una cinquantena de militants i càrrecs del partit, els candidats ebrencs de la coalició Esquerra Republicana de Catalunya – Catalunya Sí van fer la tradicional enganxada de cartell d’inici de campanya  a la plaça de l’Ajuntament de Tortosa.

La candidata Irene Fornós va manifestar que ‘aquesta és una campanya anormal perquè continuem tenint presos polítics, i entre aquests el nostre cap de llista Oriol Junqueras. Hi ha una voluntat expressa per part dels defensors de l’Art.155 de perpetuar aquesta situació per tal que les eleccions vagin a favor d’ells i no d’aquella gent que lluitem per la independència de Catalunya i fer República’.

Fornós va deixar clar que ‘encarem una campanya amb moltes ganes, farem actes a tots els pobles de les quatre comarques i sortirem a guanyar perquè com a país i com a Terres de l’Ebre ens ho juguem tot. Només guanyant podrem treure els presos, recuperar les nostres institucions, fent república i fer Terres de l’Ebre’