Ebre

Salvadó fa una crida a la gent de les Terres de l’Ebre a votar massivament

El candidat al Parlament Lluís Salvadó, acompanyat de l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós ha votat a primera hora del matí al col·legi electoral de l’Església Nova. Salvadó ha recordat que ‘hem demanat a la gent que surti a votar en massa perquè no només hi ha una confrontació sobre el que ha de ser el futur del país, sinó que també es posa en risc el model territorial de les Terres de l’Ebre que hem estat reclamant i ens mereixem’.

El candidat rapitenc ha destacat que ‘centrarem el màxim esforç a treure la gent de la presó perquè necessitem de forma immediata recuperar la normalitat democràtica, malgrat que som conscients que l’Estat espanyol vol portar a terme un escarni dels líders del moviment independentista i els vol continuar mantenint a presó pel fet de defensar unes idees polítiques diferents a les seves’.

Sobre els advertiments fets ahir per Rajoy, Salvadó ha manifestat que ‘confirmen que allò que opinen els ciutadans de Catalunya i la possibilitat que decideixin el seu futur en llibertat els interessa molt poc. A més, reflecteix que els catalans podem estar votant en un sentit i, en canvi, un partit que no arriba ni al 7 % pretén continuar subjugant i imposant-nos un model absolutament contrari. És una falta de respecte als ciutadans i a la democràcia, però a partir de la nostra no‑resignació i tossuderia Catalunya acabarà guanyant’.

El candidat republicà ha denunciat que ‘tenim una democràcia segrestada, amb presos polítics i exiliats, en què hem hagut de fer una campanya electoral en circumstàncies anòmales i amb tots els grans mitjans de comunicació espanyols treballant de forma compromesa a favor d’un bàndol. I on no és respecten els principis democràtics perquè els que defensen el 155 ja ens diuen que, si ells no guanyen, no respectaran els resultats dels ciutadans de Catalunya’.

L’alcalde Caparrós ha destacat ‘l’afluència excepcional de votants, davant una jornada en què ens ho juguem tot i en la qual els rapitencs tenim l’oportunitat de tornar els cops de l’1 d’octubre amb vots’.