Ebre

Roger Torrent, Lluís Corominas, Anna Simó, Lluís Guinó, Joan Josep Nuet, i els portaveus de l’ANC i Òmnium assistiran al concert de Xerta per la llibertat de Forcadell i la resta dels presos polítics

El concert solidari per reclamar la llibertat de Carme Forcadell i de la resta de presos polítics, així com el retorn dels exiliats, que se celebrarà el dissabte 12 de maig al Casal Municipal de Xerta, comptarà amb la presència i intervenció de diversos companys de mesa de la presidenta del Parlament, durant la legislatura passada, i dels portaveus de les entitats sobiranistes, Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural.

Han confirmat la seva presència el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, i els companys de mesa de Carme Forcadell: Lluís Corominas,  Anna Simó, Lluís Guinó i Joan Josep Nuet.

L’ANC estarà representada per la seva presidenta, Elisenda Paluzie, i Òmnium Cultural, pel seu portaveu, Marcel Mauri.

Tots dirigiran unes paraules als assistents durant el transcurs del concert, que comptarà amb les actuacions de la Rondalla dels Ports, Music do it, Noel Luna, Nautilus, i Pepet i Marieta.

Els fons que es recaptin es destinaran a l’Associació Catalana pels Drets Civils, entitat formada per les famílies dels presos i exiliats polítics catalans.