Ebre

Alfons Montserrat nou director de lnstitut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre

Aquest matí el Consell Rector de l'Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l'Ebre (IDECE) ha aprovat designar Alfons Montserrat i Esteller com nou director L'IDECE ha passat d'estar vinculat al Departament de Territori al de Vicepresidència, Economia i Hisenda, presidit pel conseller  Pere Aragonès.

Montserrat començà la seva activitat política l’any 1999 com a regidor d’Esquerra Republicana de Catalunya a l’Ajuntament d’Alcanar, i a partir de l’any 2006 es convertí en l’alcalde, càrrec que ha exercit fins avui dia. Va ser president del Consell Comarcal del Montsià entre els anys 2005 i 2008 i vicepresident de l’Àrea de Reserva de la Biosfera del Consorci de Polítiques Ambientals de les Terres de l’Ebre (COPATE), entre 2015 i 2017.

Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials  per la Universitat de Barcelona (UB), en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Rovira i Virgili (URV) i en Dret per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC);  és també Màster per ESADE en Administració i Direcció d’Empreses (MBA), i en Antropologia de la Medicina per la URV.

Des de l’any 2016 és el president de la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana de Catalunya.