Ebre

Qui som

Amic, amiga,

A la gent d'Esquerra Republicana de Catalunya ens uneix un doble compromís amb els nostres conciutadans: un compromís de fer un país socialment més just i un compromís nacional, d'assolir la independència i la llibertat de Catalunya. Vivim un moment molt transcendent, ple d’il·lusió, en què tenim l’oportunitat de fer un país nou i millor i, per fer-ho, necessitem les aportacions de tothom.

A les Terres de l'Ebre, a més, treballem per assolir el reconeixement territorial que necessitem i per donar als nostre pobles i comarques les mateixes oportunitats que a la resta del país. Per assolir-ho, ens cal una actitud constructiva i activa, que la gent del territori definim què volem ser i treballem per assolir-ho.

El creixement del projecte republicà ens anima a continuar treballant amb la determinació, la il·lusió i el compromís que van tenir els fundadors del nostre partit fa més de vuitanta anys, i la nostra gent ho segueix fent amb la transparència i l’honestedat que tu et mereixes.

Gràcies per visitar el lloc web de la Federació de l’Ebre d’Esquerra Republicana de Catalunya. Espero que la informació que s’hi recull et sigui d’interès i que aprofitis aquest espai per fer-nos arribar els teus suggeriments.

Si encara no participes activament del projecte d’Esquerra Republicana a les Terres de l’Ebre, et convido que t'hi afegeixis.

Alfons Montserrat i Estellé
Presidència