Eixample

Qui som

Benvingudes i benvinguts,

Gràcies per visitar la pàgina web d'ERC-Eixample, un espai virtual que té com a objectiu potenciar el diàleg i la comunicació entre el nostre partit i els veïns i veïnes del districte.

Esquerra Republicana és un partit d'esquerres, republicà i independentista que treballa en el seu entorn més proper amb l'objectiu de ser, cada dia, una mica més útil per la ciutadania. Per aquest motiu, ens agradaria que, fent ús d'aquest a pàgina web i també a través de les xarxes socials, ens féssiu arribar tots aquells suggeriments i comentaris que cregueu oportuns per fer del districte de l'Eixample un lloc millor per viure-hi.

Aquesta pàgina web també conté la informació essencial sobre la nostra formació política al districte més poblat de la ciutat de Barcelona i un resum de les activitats que des d'Esquerra Republicana duem a terme a l'Eixample per contribuir en la consecució d'una societat més justa i lliure. Et convidem a descobrir-ho.

Toni Colomina

President d'ERC Eixample