El Papiol

Albert Querol i Lacarte

El Papiol i la Mobilitat Sostenible

Albert Querol

Aquesta setmana tenim a casa nostra la primera edició d’una fira, una fira que ha escollit Papiol per ser la seu en la seva primera edició i que esperem que segueixi aquí durant el propers anys. L’Ajuntament del Papiol porta anys treballant en aquesta línia de mobilitat sostenible, no hem amagat el nostre ADN verd, ho vam demostrar ja farà tres anys, adquirint per la nostra brigada municipal una furgoneta Nissan 100% elèctrica, de 1ª generació, clara aposta en un moment en que s’havia d’impulsar aquests tipus de vehicles per part de les administracions publiques per donar-los a conèixer als usuaris privats.

Joan Borràs i Alborch

LA TARIFA DE TRANSPORT DE LA ZONA-1, ARRIBA AL PAPIOL

Borràs

LA TARIFA DE TRANSPORT DE LA ZONA-1, ARRIBA AL PAPIOL Com a Conseller Metropolità des del 2015, i més encara, com a membre del Govern de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), he participat des de dins de l’AMB, en el procés de creació de la tarifa plana de transport a tots els municipis de l’AMB. La Llei de creació de l’AMB va crear aquest organisme el 2010, amb 36 municipis. La delimitació del sistema tarifari integrat de l’any 2000, va situar a 18 municipis a la primera corona i els 18 restants (inclòs el Papiol), a la segona corona.