El Prat

Alegria! Malgrat tot és Festa Major!

Uns dies que, en situació normal, faciliten la convivència als carrers, el compartir i gaudir amb una mica més d’intensitat, trobar-nos amb les amistats i oblidar-nos dels problemes quotidians.
Enguany, per responsabilitat social, s’ha acordat des del Ple de l’Ajuntament suspendre els actes i activitats festives als carrers per evitar concentracions innecessàries. Que jo recordi, és la primera vegada que s’ha hagut de prendre una decisió tant difícil. La veritat, ho miris tant des de l’àmbit social com el més sentimental, aquesta ha estat una decisió dura.
Alhora, però, hem de mantenir la flama encesa de la nostra festa! Fem-ho amb responsabilitat, amb precaució i preocupació, però, sobretot, no ho fem amb por!
Siguem conscients de la situació actual, de la seva gravetat i actuem amb responsabilitat protegint-nos amb la mascareta, respectant les limitacions a l’hora de socialitzar-nos i netegem-nos sovint les mans.
Si ho fem, podrem seguir trobant-nos a les terrasses dels bars i gaudir d’un bon dinar a qualsevol restaurant local, per exemple. Pensem en els altres i aconseguirem protegir-nos a nosaltres. Aquesta pandèmia toca a tothom, però no ens privarà del nostre sentiment i desig de festa.
Cuideu-vos molt enguany, per fer la festa més grossa l’any vinent!
Bons dies de festa major!