El Prat

ERC vota en contra del pressupost general de l’Ajuntament i evidencia la manca de voluntat de l’equip de govern per arribar a acords amb d’altres forces d’esquerres

El grup Municipal d’Esquerra Republicana del Prat ha votat en contra dels pressupostos generals presentats per l’equip de govern de l’Ajuntament del Prat pel proper any. Des d’ERC costa d’entendre
perquè un govern progressista i d’esquerres no s’ha assegut  amb les altres forces d’esquerres de l’oposició per treballar un projecte en comú que permeti lluitar i afrontar la crisi social i econòmica que està provocant la pandèmia de la COVID-19 a la ciutat. El portaveu del grup municipal d’ERC a l’Ajuntament del Prat, Jordi Ibern evidencia una manca voluntat per part de l’equip de govern d’El Prat en Comú i PSC de trobar acords i majories més àmplies de les que ja els hi atorga la coalició de govern.

Tanmateix, ERC considera positiu el fet que els pressupostos contemplin un augment en inversió en Acció Social i Desenvolupament Econòmic. Però sí que troba a faltar algunes propostes defensades per nosaltres com facilitar la Targeta Rosa del Transport Públic a partir dels 62 anys enlloc dels 65 actuals o la intenció de negociar preus assequibles amb els proveïdors dels serveis funeraris. Jordi Ibern afegeix que “creiem vital que el pressupost d’un govern que vol reactivar la creació d’habitatge assequible a la ciutat hauria d’assumir una proposta electoral d’ERC com és la de dedicar el 5% del pressupost municipal a aquest punt anualment.

Un record per Marta Mayordomo
Al Ple Municipal del mes de desembre també es va recordar Marta Mayordomo, Tinenta d’Alcalde de Desenvolupament Econòmic que ens va deixar el passat 7 de desembre. Jordi Ibern la va recordar amb aquestes paraules: “La Marta ha dedicat tots aquests anys al servei de les persones. S’ha fet estimar. Vull agrair la seva manera de ser, la teva predisposició a dialogar, a consensuar, a buscar i a trobar l’acord amb els seus rivals polítics.