El Prat

El tradicional sopar va omplir fins el límit el restaurant Mar i Muntanya del nostre poble

• Oriol Junqueras entrevistat per El Prat Televisió
  • Jordi Ibern, President d'ERC-El Prat, fent el brindis per la República Catalana
Aquest divendres, 13 d’abril, el Casal Francesc Layret d’Esquerra Republicana de Catalunya del Prat de Llobregat va fer el, ja tradicional, 23è Sopar de la República per commemorar la proclamació de la República Catalana pel President Francesc Macià. En aquest mateix acte, on va assistir com a convidat el President Nacional d’Esquerra Republicana de Catalunya, l’Oriol Junqueras, també es va concedir el premi Josep Gibert que arribava a la seva 7a edició.

Amb el restaurant ple de gom a gom, l’Oriol Junqueras va donar prous raons per poder reflexionar i prendre la decisió de si a Catalunya encara li convé veure’s integrat dins l’estat espanyol. Un estat que està més endeutat que la pròpia Grècia i que va malbaratant els nostres diners fent els trams de l’AVE Atocha-Carabanchel dedicant uns 315 milions d’euros pel futur enllaç amb Portugal o el tram de connexió fins a França quan ambdós països han confirmat que no faran aquestes connexions mai.