El Prat

ERC PRESENTA JORDI IBERN, CANDIDAT A L'ALCALDIA DEL PRAT, A LA FESTA REPUBLICANA

• Oriol Junqueras i Jordi Ibern a la visita que van fer al Mercat de Pagés
  • Al Bar Blanco intercanviant idees amb veïns dels barris de Sant Cosme i de la Granja
  • Jordi Ibern, en un moment del seu discurs de presentació com alcaldable d'ERC-El Prat
El darrer 14 de juny es va celebrar a la nostra ciutat la Festa Republicana, organitzada per ERC - Baix Llobregat. La Festa va acollir diferents trobades amb la ciutadania, entitats i organitzacions de la nostra ciutat, amb la voluntat de crear ponts i espais de trobada per millorar els nostres barris i les seves condicions de vida.

Així, al llarg del matí diversos representants d’ERC van visitar diferents barris del Prat. D’una banda, la diputada Anna Simó, acompanyada per l’exregidor d’ERC del Prat, Joan Camps, van visitar el Casc Antic del Prat i van fer un cafè amb una trentena de veïns a la cafeteria “La Cova”. Alhora, el diputat a Madrid, Joan Tardà, i el candidat a l’Alcaldia del Prat, Jordi Ibern, van xerrar amb veïns i veïnes de la zona al voltant del Cèntric, tot esmorzant al Bar Oeste. Ja al migdia, Oriol Junqueras i, també, en Jordi Ibern, van visitar el Bar Blanco per conversar amb un grup de veïns del barri de Sant Cosme.

La Festa va continuar amb un dinar popular al Parc del Fondo d’en Peixo, amb l’assistència de més de 400 persones, i amb Parlaments d’Oriol Junqueras, Joan Tardà i Anna Simó, els quals van presentar als i les assistents la candidatura de Jordi Ibern com a candidat a l’alcaldia de la ciutat del Prat. En la seva presentació, en Jordi Ibern va apostar per una major obertura de portes i participació de les entitats i la ciutadania en els afers públics, en la lluita contra l’atur i en la millora de l’accés a l’habitatge, amb particular atenció a aquells pisos buits que encara estan en mans de la banca.