El Prat

“Mai hem estat tan a prop de la independència. Hem de treballar per tirar endavant un futur millor amb la nova República Catalana”

ERC, El Prat de Llobregat, SI
Bernat Picornell Visita El Prat de Llobregat
Avui, dimarts 25 de juliol, hem començat la Campanya pel SÍ al referèndum per la independència al Prat. Ho ha fet amb una carpa instal·lada a l’Avinguda Verge de Montserrat que ha comptat amb la presència del Portaveu del Grup Municipal d’ERC, Jordi Ibern, i del Senador per ERC Bernat Picornell.

La campanya, que s’estendrà arreu del territori català, vol eixamplar la base social del foment del vot en el referèndum de l’1 d’octubre, i especialment, en el vot favorable a la Independència. Jordi Ibern, Portaveu del Grup Municipal d’Esquerra al Prat, ha destacat:
“El que volem és treballar amb la gent, per tenir una República Catalana amb una Constitució feta pel poble i per al poble.
Volem fer petits actes amb entitats veïnals i socials per tal de donar a conèixer els efectes positius del Sí a la independència.
Mai hem estat tant a prop de la independència. Molta gent està conscienciada d’anar a votar, i el que hem de fer és que votin SÍ, amb un futur millor a la nova República Catalana.

L’inici de la Campanya pel SÍ al Prat de Llobregat ha comptat amb la presència del Senador del Grup d’Esquerra Republicana, Bernat Picornell. El senador ha assegurat que: “El referèndum plantejat té TOTES les garanties democràtiques. El Govern del país assumeix la responsabilitat i l’organització del referèndum. El que farem serà preguntar quin és el futur polític que esperen per Catalunya, comandat amb una força majoritària de parlamentaris i l’empeny del Govern. Esperem que el resultat sigui vinculant i d’aplicació immediata pel bé del nostre país.”

Des d’Esquerra Republicana de Catalunya, convoquem tota la ciutadania de Catalunya a votar. Creiem en la democràcia, i en totes les garanties que té aquest referèndum per fer-ho, i en el futur de la nova República Catalana.