El Prat

ERC del Prat celebra una nova edició del Sopar de la República

Autor: Joaquim Torrent
L’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer del Baix Llobregat és reconeguda amb el Guardó Josep Gibert. Hi va assistir el diputat al Parlament Jordi Albert.

Un any més, Esquerra Republicana del Prat ha celebrat el Sopar de la República. Una tradició que se celebra sempre als voltants del dia 14 d’abril. Prop d’un centenar de persones van assistir al Sopar, celebrat al restaurant Casa Guijarro, de la ciutat del Prat.

En aquesta ocasió, ens va acompanyar el diputat al Parlament de Catalunya Jordi Albert. També hi era convidat Raül Romeva, actualment empresonat per defensar el país. Jordi Albert va remarcar “La nostra República ha de ser un impuls pel canvi social a Catalunya, a l’Estat Espanyol i a Europa” Sobre la situació actual que viu Catalunya i la formació de nou govern, afirmà “Necessitem un govern efectiu,un govern que avanci cap a la República”.

Tanmateix, en el decurs del sopar es va lliure el guardó Josep Gibert a l’AFA, l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer del Baix Llobregat. ERC del Prat vol reconèixer la tasca d’aquesta entitat vers el malalts de l’Alzheimer i l’atenció també als seus familiars.

Recordem que avui, 14 d’abril, El Prat també va proclamar la República. Des de llavors, Esquerra Republicana El Prat continua treballant pels valors republicans a la ciutat.
Seguim fent del Prat, la meva república al món.

Us deixem el link del reportatge fet per ElPrat.tv: