El Prat

Andreu Pujol presenta "Vam fer un referèndum"

A Esquerra Republicana El Prat no ens aturem. El passat 4 d'octubre, l'historiador Andreu Pujol Mas va visitar la nostra ciutat per presentar el llibre "Vam fer un referèndum" al Club del Llibre. La gran participació en el referèndum de l'1 d'octubre de 2017 va demostrar que una part molt important de la societat catalana estava compromesa amb l'autodeterminació.

L'acte va omplir el carismàtic establiment de la ciutat per tal de conèixer més a fons com va anar tot allò que va envoltar l'1 d'octubre. Un any després, Jordi Ibern, candidat d'ERC a l'alcaldia del Prat considera que "Hem de recuperar la unitat d'estratègia que vam ser capaços de trobar els passats 1-O i 3-O, malgrat les diferències." En aquest sentit, Ibern afegeix "Hem de sumar molta més gent al projecte republicà per treballar i consolidar el camí que ens porti a ser una república per a tothom".

Al Prat, Esquerra inicia les Trobades Republicanes temàtiques per tal de recollir propostes i poder crear la ciutat de la bona gent.