El Prat

L'Artesà, dos mesos i 11 dies més d'obres

Al darrer Ple Municipal de l'Ajuntament del Prat, l'equip de govern ha sotmès a votació un endarreriment de 2 mesos i 11 dies (ni dos mesos i mig, ni tres mesos, no fos cas que no puguin inaugurar l’obra abans de les municipals del mes de maig, no?) Els motius eren els retards en el procés d’enderroc del teatre per l’existència de nius de falciots, la renúncia de l’empresa instal·ladora ADISGRUP aquest setembre passat i els episodis de pluja que hem patit i han dificultat els treballs de l’obra d’exteriors, estructura i envoltants de l’edifici.

I, per altra banda, els veïns del Passatge Isidre Nonell que tenen l’accés tallat per poder entrar a casa seva o per aparcar en els seus guals, fins quan hauran de patir aquestes obres? Rebran alguna compensació econòmica equivalent al temps que porten patint-les? Ho diem perquè a banda que l’accés estava tallat des d’abans, el 17 de novembre de 2018 ja estaven les obres en marxa, o sigui, porten quasi 2 mesos en aquesta situació.

Per tot això, i per coherència amb el que portem els darrers anys defensant, hem votat en contra!