El Prat

El Prat tindrà nova residència d’avis gràcies a l’impuls del grup municipal d’ERC del Prat

El Conseller republicà del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies Chakir El Homrani signarà un protocol per a la prestació del servei social de gestió de 140 noves places residencials i de 30 més per al centre de dia per a la gent gran del Prat.

El Ple de l’Ajuntament del Prat ha votat pel procediment d’urgència el protocol de col·laboració per a la creació de noves places de residència per a la gent gran i de centre de dia. En aquest cas, el Govern de la Generalitat i l’Ajuntament signarà un acord per la futura construcció i posada en marxa d’un Servei de residència assistida de 140 places i centre de dia de 30 places per a persones grans dependents de caràcter temporal o permanent.
La nova residència, amb el nom provisional “El Prat Sud” s’ubicarà al carrer Jaume Casanovas 219-233.

A més, la Conselleria dirigida pel republicà Chakir El Homrani establirà la concertació de 84 places de residència assistida i 30 de centre de dia.

El portaveu del grup Municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya, Jordi Ibern, ha destacat el compromís que el Govern de la Generalitat, de la mà del Conseller d’Afers Socials, signarà amb el conjunt de tota la ciutadania del Prat. Des d’Esquerra Republicana del Prat, la demanda d’una nova residència ha estat un dels eixos de treball de la legislatura, i el mateix Jordi Ibern ha treballat per a la signatura d’aquest acord cabdal per a la gent gran del Prat.

Grup Municipal d’ERC

El Prat de Llobregat, 03 d’abril de 2018