El Prat

Presentem el programa electoral per construir una ciutat amable i fer un ajuntament proper amb valors republicans

La Sala d'Actes del Cèntric Espai Cultural s'ha quedat petita per acollir tots els assistents que han volgut conèixer el programa electoral d'Esquerra Republicana de Catalunya al Prat. FIns i tot, alguns dels assistents han hagut de seguir l'acte des de les portes laterals, ja que l'aforament de la sala va quedar complet.

Jordi Ibern, candidat a l'alcaldia del Prat ha destacat els principals punts del programa electoral. Ha fet defensa de l'acord per a la construcció de la nova residència d'avis, ha destacat la importància del teixit comercial i ha destacat que el proper Ajuntament, amb Esquerra al capdavant, canviarà les seves formes i no es mirarà la ciutat des d'un despatx, sinó que serà un ajuntament proper.
També han participat a l'acte membres de la llista que concorrerà a les eleccions municipals. Meritxell Charavia, Sergi Morales, Mica Blázquez, Toni Guevara, Marta Xirinachs i Miguel Ángel López.

I és que el programa electoral presentat per Esquerra del Prat amb Jordi Ibern al capdavant, ha aconseguit engrescar la ciutadania amb una llista que reflecteix fidelment la societat pratenca. El diputat al Congrés, Joan Tardà, ens ha acompanyat a l'acte, animant a fer  república des del municipalisme, començant pel Prat i també per Cornellà, ciutat natal de Tardà.