EL MOSQUIT REPUBLICÀ (RESUM 2011)
El Prat de Llobregat
30.06.2012 . Número 5
actualitat
ESQUERRA US HO VOL AGRAIR !
Des d'Esquerra - El Prat volem agrair la confiança a les 1.126 persones que van votar l’Esquerra a les passades eleccions municipals. Fem extensiu l'agraïment als vilatans i vilatanes del Prat de Llobregat que, d’una manera o altra, van estar al nostre costat durant la campanya electoral. Malauradament, en no assolir el 5% que exigeix la Llei electoral, l’Esquerra no va poder revalidar l’escó de regidor ja que va obtenir el 4,86% dels 23.708 votants que van participar a les darreres eleccions. Amb una trentena de sufragis més s’hagués aconseguit.

En conseqüència, el debat polític al consistori de la nostra ciutat s’empobreix a causa d'aquesta petita diferència de vots. Perd pluralitat i, alhora, aportació crítica i constructiva a l’acció de govern quan cal. Desafavoreix l’aportació de propostes innovadores i d'iniciatives de regeneració democràtica que tanta falta fan a la nostra societat. Una societat que, com veiem diàriament, les reclama.

Per tot això, la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya seguirà treballant rigorosament pel bé col•lectiu de la nostra ciutat incidint en la política municipal des de la ciutadania amb totes les maneres democràtiques possibles. Fem nostres les paraules del President progressista, republicà i catalanista, Lluís Companys: Tornarem a sofrir, tornarem a lluitar, tornarem a vèncer.

Lluís Pérez Lozano
President del Casal Francesc Layret
Esquerra Republicana de Catalunya del Prat de Llobregat

71è ANIVERSARI DE L'AFUSELLAMENT DEL PRESIDENT COMPANYS
El passat 15 d'octubre, companyes i companys del Prat van voler retre el seu homenatge, com ja és tradicional, en el 71è aniversari de la mort del President Lluís Companys que va organitzà la nostra secció local.

"És un homenatge petit, modest, però necessari doncs el President Companys ha estat l'únic president escollit democràticament assassinat pel feixisme de tota Europa" apuntava en Lluís Pérez, President de la secció local d'ERC-El Prat.

L'acte va finalitzar amb el cant d'Els Segadors per part dels assistents.

"CONVERSES AMB ORIOL JUNQUERAS"
La secció local d'ERC-El Prat va organitzar un acte per fer la presentació del llibre d'en Bernat Ferrer sobre el nou President d'Esquerra Republicana de Catalunya, Oriol Junqueras, titulat "CONVERSES AMB ORIOL JUNQUERAS" a la sala d'actes de l'Hotel d'Entitats.

Oriol Junqueras va deixar clar que "ERC és un partit independentista i que arribarà fins la independència del nostre país". Al mateix temps, declarà que s'han d'utilitzar els recursos per millorar l'estat del benestar i ampliar-lo en tot lo possible i que aconseguir el concert econòmic és un pas endavant en la fita final.

L'acte va finalitzar amb un refrigeri on tots els assistents van poder conversar, de tu a tu, amb el President d'ERC i alcalde de Sant Vicenç dels Horts, Oriol Junqueras.

RODA DE PREMSA DE L'ANNA SIMÓ A L'ARTESÀ
D'una paradeta informativa inicial vam acaba fent una roda de premsa amb xerrada inclosa i acabant amb una passejada pels carrers del Prat amb l'Anna Simó, Portaveu del Grup Parlamentari d'Esquerra Republicana al Parlament de Catalunya.

Així va anar el matí del dissabte 5 de novembre. El mal temps va amenaçar amb pluges i vam haver de sortir del pas convocant una roda de premsa a l'Artesà. En aquell mateix indret, les companyes i companys assistents van poder mantenir un distret intercanvi de preguntes referents a la situació actual del nostre partit, de la situació política catalana i de les previsions de cara a les eleccions d'aquest proper 20N que Anna Simó va respondre amb tota claredat.

Una vegada satisfetes les preguntes, l'Anna Simó ens va acompanyar pels carrers del Prat i així fer el nostre primer acte de carrer d'aquesta campanya electoral per escollir els nostres representants al Congrés de Diputats de Madrid.

JOAN TARDÀ AL PRAT - ELECCIONS GENERALS 2011
El dilluns 14 de novembre, Esquerra Republicana d’El Prat va fer la presentació dels seus punts estratègics davant les properes eleccions generals a la Sala d’Actes de l’Hotel d’Entitats.

Després d’una breu presentació de l’acte per part d’en Lluís Péres, President de la secció local d’El Prat, el nostre convidat, en Joan Tardà(Diputat al Congrés de Diputats de Madrid) va explicar quins eren els punts estratègics amb els que ERC amb coalició amb Reagrupament i Catalunya SÍ es presentaven per la seva reelecció.

Des d’aquí desitgem força als companys que ens hagin de representar a la capital de l’estat espanyol defensant els interessos dels catalans i només pensant en el nostre país

BON NADAL i FELIÇ ANY NOU 2012
Des d'El Prat i des d'Esquerra Republicana de Catalunya, us volem fer arribar els nostres millors desitjos per aquests dies de festa.

BON NADAL i FELIÇ ANY NOU 2012 !!

campanyes

Casal Francesc Layret