El Prat

• Núria Sanahuja
    Núria Sanahuja Regidora del Grup Municipal d’ERC
    DATA I LLOC DE NAIXEMENT
    26 de febrer de 1957 al Prat de Llobregat.

FORMACIÓ ACADÈMICA
    Llicenciada en Filosofia i Ciències de l'Educació per la Universitat Complutense de Madrid. Diplomada en Educació General Bàsica per la Universitat de Barcelona. Mestra de Català pel ICE de la Universitat Politècnica de Catalunya. Postgrau d’Assessorament Psicopedagògic per l'Institut Superior d’Estudis Psicològics. Té diversos cursos per a postgraduats sobre Interculturalitat i acollida, plans educatius d’entorn, processos d’aprenentatge i ensenyament de la llengua, lectura i escriptura, diversitat, coeducació i expressió teatral, en diverses institucions: UPC, UAB, UB, Rosa Sensat, Escola Expressió Municipal de Barcelona, Generalitat de Catalunya.

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
    Treballa de tècnica al Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu del Prat (2015-actualitat). Abans havia treballat d'assessora LIC (Llengua, interculturalitat i cohesió social) del Servei Educatiu del Prat de Llobregat al Departament d’Ensenyament de la Generalitat (2006-2015); oferint assessorament i formació del professorat, cogestió i organització del Pla Educatiu d’Entorn del Prat de Llobregat; i, entre altres coses, exercint de professora d’Educació Infantil i Primària i de Català en diverses escoles públiques del Prat i del Baix Llobregat (1975-2006).

ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL MUNICIPI
    Vinculada a associacions del món cultural, teatral i de lleure de la ciutat. Membre del grup Correllengua del Prat i de l’Assemblea Nacional Catalana. Membre del Teatre Kaddish. Excoordinadora de La Xarxa d’espectacles Infantils i Juvenils del Prat (2005-2014). Membre d’Amnistia Internacional i de Metges sense fronteres. Vinculada als Agrupaments Escoltes del Prat i als diversos moviments de representació juvenil dels anys 80: Taula de joves, Casal de la Joventut del Prat, Consell Municipal de la Joventut del Prat, secretariat del Consell Nacional de la Joventut de Catalunya.

CÀRRECS INSTITUCIONALS
    Regidora del grup municipal d'Esquerra Republicana a l'Ajuntament del Prat de Llobregat.