El Prat

DATA I LLOC DE NAIXEMENT
    12 de setembre del 1988 a El Prat de Llobregat

FORMACIÓ ACADÈMICA
    Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració i Màster en Filosofia Política a la Universitat Pompeu Fabra. Actualment cursant doctorat en filosofia política a la Universitat Catòlica de Lovaina (Flandes, Bèlgica).

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
    Ha treballat com a administratiu a temps parcial per les JERC (anys 2008 i 2009), d’assistent al Parlament de Catalunya durant les practiques de la Llicenciatura (curs 2009-2010) i com a monitor amb Saó-Prat (l’estiu del 2014). Des de novembre del 2014 treballa com a investigador doctoral per la Universitat Catòlica de Lovaina i pel projecte europeu MIME (‘Mobility and Inclusion in a Multilingual Europe’). Ha publicat diversos articles i ha editat un llibre. Ha fet estades d’investigació de diversos mesos a la Universitat Pompeu Fabra i a la Universitat de Princeton (Estats Units).

ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL MUNICIPI
    Monitor d’educació en el lleure (voluntari) de l’Esplai Sant Pere i Sant Pau del Prat de Llobregat durant 8 anys, 4 dels quals va ser-ne el responsable general. Co-fundador i primer president dels Castellers del Prat de Llobregat, de la qual ara n’és soci de base. També és soci d’Òmnium Cultural.