El Prat

Qui som

Benvolguts i benvolgudes pratenques,

En nom del Casal Francesc Layret d'Esquerra Republicana de El Prat de Llobregat us vull donar la benvinguda al nostre espai virtual.

La nostra organització no pretén ser un altra cosa que una eina al servei de les classes populars i la ciutadania del nostre municipi en la recerca d'una ciutat més justa, feminista i sostenible i una ciutadania més lliure, participativa, solidària i culturalment implicada. Des d'ERC tenim una visió republicana de com volem que sigui la nostra ciutat en el futur, i treballem per assolir tots aquests valors des del nostre compromís i honestedat personal i col.lectiu.

En aquest sentit, us volem convidar a participar a les nostres Assemblees republicanes que duem a terme els dilluns de 19.30 hores fins les 21,00 hores al nostre local, o a contactar amb nosaltres per qualsevol dubte o proposta (obrim el local de dilluns a divendres de 17 a 19 hores). A més a més, com a organització de d'esquerres i republicana, lluitem per la plena llibertat del nostre poble, que considerem inherentment vinculada a l'emancipació social de la nostra ciutadania. Només amb l'assoliment d'una República catalana podrem gestionar nosaltres mateixos els nostres recursos, redistribuir la riquesa, empoderar a la ciutadania i esdevenir persones veritablement lliures en solidaritat amb tots els pobles d'arreu.

L'exercici del dret a decidir, d'una veritable democràcia, l'entenem com a fonamental per tal d'assolir El Prat que volem. Per això us convidem a formar part d'aquest projecte que representa el nostre partit com a organització d'esquerres i republicana en la cerca d'un Prat on viure bé dins d'una República catalana lliure, justa, igualitària i solidària amb tothom.

Cordialment,

Sergi Morales Gálvez