El Prat

Qui som

Benvolguts i benvolgudes pratenques,

En nom del Casal Francesc Layret d'Esquerra Republicana d’El Prat de Llobregat us vull donar la benvinguda al nostre espai virtual.
La nostra organització no pretén ser un altra cosa que una eina al servei de les classes populars i la ciutadania del nostre municipi en la recerca d'una ciutat més justa i sostenible i una ciutadania més lliure, participativa, solidària i culturalment implicada. En aquest sentit, us volem convidar a participar a les nostres Assemblees obertes que duem a terme cada dilluns de 20.00 hores fins les 21,30 hores al nostre local, o a contactar amb nosaltres per qualsevol dubte o proposta. A més a més, com a organització de l'esquerra independentista, lluitem per la plena llibertat del nostre poble, que considerem inherentment vinculada a l'emancipació social de la nostra ciutadania. Només amb l'assoliment d'una República independent podrem gestionar nosaltres mateixos els nostres recursos, redistribuir la riquesa, empoderar a la ciutadania i esdevenir veritablement persones lliures en solidaritat amb tots els pobles d'arreu.

L'exercici del dret a decidir, d'una veritable democràcia, l'entenem com a fonamental per tal d'assolir El Prat que volem. Per això us convidem a formar part d'aquest projecte que representa el nostre partit com a organització de l'esquerra independentista en la cerca d'una República de Catalunya.

Atentament,
Jordi Ibern Tortosa