El Vendrell

Totes les notícies

Acte a Vilafranca dissabte 23/09

Demà dissabte 23 de setembre a les 12h es fa un acte molt important a Vilafranca amb la Marta Rovira, el Raül Romeva, la Meritxell Serret i l'Anna Simó. Uns quants hi anirem amb el tren que surt del Vendrell a les 11.22 del matí. Llegiu més informació al cartell adjunt.

Concentració avui a les 21.30 a la Rambla

Avui divendres 22 a les 21.30 farem una concentració pacífica per defensar la Llibertat d'expressió que tant s'ha posat en entredit aquests darrers dies. També prepararem la Marató per la Democràcia de diumenge. Podeu portar una cassola per fer la cassolada a les 22.00 h!!!

Acte d'avui dimecres suspès!

Comunicat d'ERC Nacional: Es suspenen tots els actes previstos per avui dimecres 20 fe setembre. Per tant l'acte que s'havia de fer avui dimecres al Vendrell també s'ha suspès.  Estem convocats tots els que poguem a Barcelona a Rambla Catalunya cantonada amb Gran Via. Perdoneu les molèsties.

Encartellada conjunta

Avui dilluns 18 de setembre, a 12 dies del referèncum, quedem tots els que pogueu a les 22.00 a la Rambla per fer una encartellada conjunta : ERC, ANC, PDcat i Som Poble. Volem que tot el Vendrell quedi ple de cartells del SÍ !

L’1 d’Octubre al Vendrell també votarem.

Des de la secció local d’Esquerra Republicana volem deixar clar que la decisió presa per l’alcalde del nostre municipi, de no permetre la utilització dels locals municipals el dia del Referèndum de l’1 d’Octubre, no impedirà que tots aquells vendrellencs i vendrellenques que vulguem exercir el nostre dret a decidir, puguem fer-ho amb totes les garanties i més o menys comoditat. Si més no, l’anunci fet públic pel senyor Marti Carnicer en nom del govern municipal, el primer que demostra és que, tot i governar en coalició amb el PDCAT, es ell qui imposa les decisions, a tenor del que ha fet públic el seu soci de govern desmarcant-se d’aquell posicionament. Nosaltres lamentem aquesta falta de col·laboració per part de la agrupació local del PSC de Vendrell, encapçalada per l’alcalde i avalada per un altre dels membres a govern del que no s’ha volgut filtrar el nom, per raons que només ells saben i nosaltres podem imaginar. Dita decisió, la justifica el senyor Carnicer dient que la cessió de locals ha de fer-se d’acord amb la legalitat vigent, obviant que la vigent llei catalana empara la consulta. El cert és que no deixa de sorprendre’ns desagradablement que un polític que va fer-se gran enmig de lluites i reivindicacions absolutament legítimes tot i que considerades il·legals en aquells moments i que van acabar convertint-lo en el primer alcalde democràtic de la nostre vila, ara es posi d’esquena a la voluntat de la gran majoria de la ciutadania d’aquest municipi, inclosos la gairebé totalitat dels membres del seu propi govern. Entenem també que, els actuals socis de govern, persones que sempre han defensat la independència del nostre país, haurien de replantejar-se el recolzament a aquell qui posa traves a la democràcia, un dels principis fonamentals de la nostre societat, tot i que, d’aquest assumpte, ja hi haurà temps per parlar-ne. En tot cas, el que tenim clar a ERC del Vendrell és que el Govern de la Generalitat posarà tots els mitjans materials (locals), perquè tot aquell.

Acte dimecres 20

Aquest dimecres 20 de setembre,  tenim un acte a les 7 de la tarda a la Plaça Nova. Hi intervindran: Anna Simó, Joan Tardà, Toni Comín i Ferran Civit.

Divendres 16 : acte Dones al Vendrell

Aquest passat divendres 16 de setembre, vam fer un acte on 3 dones de 3 generacions diferents (àvia, mare i neta) ens parlen deles seves raons per votar  SÍ al referendum de l'1-O. Molta assistència de públic de totes les edats i àmbits socials!