El Vendrell

Sol·licitud d’informació en l’assumpte dels contractes municipals denunciats.

Des d’Esquerra Republicana de Vendrell volem fer publica la nostra preocupació pel contenciós administratiu que la Delegació del Govern Espanyol ha interposat al nostre Ajuntament, en l’assumpte dels contractes municipals convalidats per Decret d’Alcaldia.

El nostre Grup es va assabentar a traves dels mitjans de comunicació que el passat 13 de febrer s’havia cursat l’esmentada denúncia, motivada per unes suposades irregularitats de les que en desconeixem els detalls, més enllà del què hem pogut llegir a la premsa i dels comunicats, tant del propi Ajuntament, com d’algun partit polític que, per la raó que sigui, sembla disposar d’unes dades que a la resta no ens han arribat.

És justament per aquesta raó que hem redactat una sol·licitud, que entrarem a través del Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC),requerint tota la informació relativa als contractes denunciats, junt amb els Decrets que n’avalen la seva suposada validesa i el document enviat des de la Delegació del Govern, per tal que el nostre departament jurídic en pugui avaluar l’abast i la resposta escaient.

Si més no, des d’ERC del Vendrell, volem recordar que l’any passat es va aprovar al Ple, una moció que demanava fer una auditoria de tots els contractes que posseeix la Corporació, sense que tinguem coneixement que s’hagi donat cap pas en aquest sentit. Es per aquest motiu que en el nostre escrit, també demanarem explicacions sobre dita qüestió.