El Vendrell

ERC del Vendrell veu «deixadesa» en el projecte de preservació de les Madrigueres

Critiquen la falta de manteniment en elements com el tancat que hi ha a la platja
 La regidora d’Esquerra Republicana (ERC) al Vendrell, Eva Mata, té la sensació que hi ha certa «deixadesa» de l’Ajuntament en el projecte de preservació de les Madrigueres. En roda de premsa, Mata ha apuntat que, tret de la part de la passera per sobre la desembocadura de la Riera de la Bisbal, els altres elements de l’espai estan paralitzats. Com a exemple ha posat la manca de manteniment del tancat que es va fer a una part de la platja, en una zona on s’hi ha de fer part de la renaturalització.
«Hi ha cordes que estan trencades, i la gent hi passa lliurement», ha lamentat la regidora d’ERC. Mata també ha destacat que aspectes com les llacunes que s’han de posar on hi havia el pàrquing o la neteja de vegetació de la zona, de moment, no estan avançant. Des d’ERC també estan atents per veure on s’inverteix la subvenció rebuda per part de la Diputació i que s’ha de destinar a aquest espai. «Són 18.000 euros que nosaltres volíem invertir a fer un pas sec per la zona on creuen els vianants la riera», apunta Mata, un projecte que la regidora havia iniciat abans de ser expulsada del govern.

Veure notícia a Baix Penedès Diari