El Vendrell

Aquest diumenge tots a la gran manifestació a Barcelona!

Aquest diumenge 15 d'abril hem de ser-hi TOTS, tots els que vam votar l ' 1-O, TOTS els que volem que els presos polítics tornin a casa, TOTS els que estem en contra de la represió i a favor de la democràcia.

Aquest text del Lluís Carrasco expressa la nostra posició molt encertadament:

Van assassinar als teus avis, van humiliar als teus pares i ara, t'agredeixen a tu.
Et quedaràs a casa?
Tenien al seu servei a l'imam d'una facció terrorista que ens matava, i pretenen tancar a qui ens va salvar la vida, el Major Trapero, acusat de pertànyer a una organització criminal.
¿Aniràs al gimnàs?
Consideren de la mateixa manera a qui condueix una furgoneta homicida segant vides, que al qui deté pacíficament i en protesta, aquesta mateixa furgoneta en un peatge de carretera.
¿Aniràs a la platja?
Els nostres joves són detinguts, emmanillats i conduïts amb escarni a presons de Madrid per rebel·lió, mentre només defensen la seva dignitat i també la teva.
¿Aniràs al cinema?
Qui governa Barcelona viu en la més fastigosa equidistància entre cops de porra als teus amics, greuges a la teva cultura i vilesa cap als teus representants.
¿Aniràs a esquiar?
El reprimit justifica i acredita el repressor si, covard, no fa res per combatre-ho.
Avui, comparteix aquest missatge amb qui puguis; el diumenge, pacíficament i sense violència, surt, crida, plora, però sobretot omple amb la teva presència groga els carrers de la capital del teu país, no només es qüestiona la teva decència sinó la de tot el poble català; siguis d’on siguis i vinguis d’on vinguis,  combat el vergonyós i còmplice mutisme dels espanyols nascuts a Catalunya que callen. Quedar-te a casa et converteix en un d’ells. Hi ha moments per lamentar-se i altres per lluitar...

Anem? Ha arribat el moment de vèncer.

Lluis Carrasco