Esparreguera

El nou centre de culte: el govern no respon als veïns ni a la comunitat musulmana

Els veïns residents a l'edifici on s'ha demanat d'establir una mesquita, al carrer Font del Vidal número 2, s'han reunit amb alguns dels partits de l'oposició, entre ells ERC Esparreguera, per mostrar el seu desacord i malestar amb el govern de PSC i ICV a causa de la manca de respostes a les qüestions tècniques i de seguretat que els preocupen a l'entorn del local triat. Des d'ERC Esparreguera instem el govern municipal a escoltar, sense el temor i les reserves que han mostrat fins ara, tant la comunitat de veïns com la comunitat musulmana i donar resposta tècnica a tots els dubtes generats. Trobem una greu irresponsabilitat deixar que una situació administrativa i sotmesa a normativa pugui acabar degenerant en problemàtiques entre comunitats per la deixadesa en les funcions que li pertoquen a l'administració.

ERC Esparreguera preveu trobar-se properament amb la comunitat musulmana per conèixer el seu punt de vista i inquietuds al respecte.

A continuació posem el tall de l'entrevista que Ràdio Esparreguera va fer a dos representants dels veïns i posteriorment a Montserrat Vilardosa, la nostra portaveu a l'ajuntament.