Esparreguera

Comunicat d'ERC al poble d'Esparreguera

ERC Esparreguera vol agrair a cadascuna de les persones de totes les edats, tendències i orígens -així com a totes les entitats implicades-, l’organització i la defensa, amb admirable i pacífica fermesa, de les llibertats, els drets fonamentals i la democràcia a Catalunya. La protecció amb el propi cos de les urnes i els vots dels nostres conciutadans va escriure un episodi amb lletres d’or que passarà a la història de la nostra vila. Esparreguera pot mirar el futur amb el cap ben alt gràcies a la dignitat del seu poble.

Lamentablement, però, el cinisme i covardia del govern local, col·laborador en la repressió del referèndum d’autodeterminació de Catalunya evitant l’obertura dels col·legis electorals habituals, representarà per sempre una taca vergonyosa que, gràcies a l’exemple de la societat civil, només esdevindrà un simple peu de pàgina. De nou, moltes gràcies a tothom que ha fet possible que Esparreguera votés en pau i llibertat.

ERC Esparreguera participarà activament a la vaga general convocada en el dia d’avui i us anima a sumar-vos-hi com a protesta per la brutal violència exercida pels cossos policials espanyols contra la població civil catalana durant la jornada electoral del dia 1 d’octubre.

Condemnem el terror que l’Estat espanyol va desplegar al llarg i ample del territori català per tal d’impedir el legítim dret a decidir de la nostra nació. Exigim que, de forma immediata, les forces policials d’ocupació es retirin del nostre país.

De nou, moltes gràcies a tots i totes per la vostra dignitat i exemple!