Esparreguera

Alfons Puche i Amigues escollit cap de llista d'ERC Esparreguera

En l'Assemblea Local, celebrada el proppassat dia 24 de maig, la militància d'ERC Esparreguera va escollir Alfons Puche i Amigues com a cap de llista de la nostra formació per a les eleccions municipals de 2019.

Nascut a ca l'Isidret, antiga fàbrica tèxtil de Sant Martí de Provençals, Barcelona, el 14 de novembre de 1958, l'Alfons va començar a treballar el 1974 com a aprenent al sector del tèxtil fins a acabar com a tècnic d'estampació. El 1986, la seva vida laboral canvia completament quan entra a treballar a l'Ajuntament de Barcelona en l'àmbit de la seguretat pública. Vinculat des de sempre al món de l'esport, desenvolupa diversos càrrecs directius en clubs de Barcelona fins que el 1997 decideix traslladar-se a Esparreguera. El 1998 ja forma part de la direcció del C.E. Esparreguera, club del qual serà president entre els anys 2001 i 2011.

Després d'una evolució política de llarga i intensa trajectòria, el 2005 es fa militant a la secció local d'ERC Esparreguera. L'any 2012 s'incorpora a l'executiva de la secció local i el 2014 n'és escollit president.

L'Alfons es defineix com a hereu d'una important barreja de cultures i orígens (degut a l'origen francès de la seva mare i català del seu pare), trilingüe i amb una altra formació en Dret.

Amb la seva candidatura, l'Alfons fa un pas més en el seu compromis polític amb Esparreguera, Catalunya i la secció local d'ERC Esparreguera.