Esparreguera

Prenem la iniciativa esportiva

Com vam expressar al Ple de juliol, ERC Esparreguera s’ofereix per començar a resoldre la greu situació en la que es troben les instal·lacions esportives de la vila i exigim a l’equip de govern que posi fil a l’agulla per resoldre una problemàtica enquistada en el temps. Per això, perquè és una qüestió de vila i cal que hi hagi una resposta de vila, demanem que s’abandonin els interessos partidistes i que el govern municipal s’impliqui a resoldre-la aprofitant tot el coneixement que té a l’abast.

ERC Esparreguera treballa des de fa molts anys per resoldre els grans problemes que pateix Esparreguera a diari i sempre ho hem fet des d’una posició de responsabilitat en benefici dels esparreguerins i esparreguerines. Així ho demostra la nostra trajectòria d’implicació i acords més enllà d’interessos de partit o electorals. Per nosaltres, el millor per Esparreguera no és una frase buida per quedar bé sinó que significa identificar les problemàtiques (algunes d’elles greus i de llarga durada), analitzar-les des de diversos àmbits i proposar solucions factibles i efectives que millorin realment el benestar de la població.

És per això que reiterem el nostre oferiment en matèria d’instal·lacions esportives. Això no s’ha d’interpretar com una carta blanca o una declaració de suport al PSC i als seus socis de govern: en realitat, els fets ens han demostrat que ni PSC ni els seus socis no s’han preocupat gens en quatre anys per implementar una política esportiva moderna i de visió de futur. Però la nostra responsabilitat com a líders de l’oposició és posar per davant els interessos de la població. ERC Esparreguera no actuarà, com sí han fet altres formacions en el present i en el passat, prioritzant el càlcul electoral que ha condemnat la vila a l’estancament i a la degradació en diversos sectors entre els quals hi destaca la política esportiva. En el nostre compromís pel mandat que ara s’inicia hi destacava la millora de les instal·lacions esportives juntament amb el Pla Director d’Esports, perquè els esportistes amateurs i professionals d’Esparreguera mereixen una vila adequada a les seves necessitats.

ERC Esparreguera ha estat pionera i motor en la denúncia de la degradació de les instal·lacions esportives i en la cerca de solucions factibles. Fins ara ho ha estat en solitari. Depèn del govern que deixi de ser així. Per responsabilitat, oferim a l’equip de govern tot el nostre esforç, capacitat i coneixements per tal de treballar de forma efectiva i consensuada per una Esparreguera esportiva de qualitat.

Esperem que el govern municipal respongui al nostre oferiment amb la mateixa responsabilitat.