Esparreguera

Qui som

ERC Esparreguera és, per descomptat, el referent local d’Esquerra Republicana de Catalunya, partit amb més de vuitanta anys d’història al servei del país i les classes populars. Com diu la nostra declaració ideològica, som una formació sobirana no sotmesa a cap altra força política ni a cap interès aliè a la nació catalana. Per tant, ERC és un partit socialment d’esquerres i nacionalment català que treballa per la justícia social, l’estat del benestar i la independència de Catalunya.

Però més enllà de les definicions formals, ERC Esparreguera és, sobretot,un conjunt de gent diversa, amb orígens distints i realitats diferents que comparteixen un objectiu comú que no és cap altre que el desenvolupament social, econòmic i cultural d’Esparreguera a través d’una política oberta, transparent, transversal, coherent, participativa i amb una ferma voluntat de servei a les persones. La diversitat de la nostra gent i els nostres valors basats en el republicanisme i la ciutadania són la nostra autèntica força.

ERC Esparreguera la fa, per damunt de tot, la gent que la integra i li dóna sentit amb el seu esforç i treball: la militància, és clar, però també, i no menys important, els simpatitzants i els col·laboradors que ens enriqueixen aportant la seva implicació, la seva experiència i les seves aportacions. Per això som una formació assembleària, perquè per nosaltres l’autèntica sobirania política pertany a les persones.

Per tant, no dubteu en formar part del nostre projecte. Tothom hi és benvingut.Veniu a escoltar, opinar i participar. Que no us faci por o vergonya acostar-vos a dir-hi la vostra. Com més mans unim a l’hora de treballar, millor futur construirem per Esparreguera.

Som-hi!
Imatge