Esplugues de Llobregat

Tancada de treball a Poblet

Els quatre regidors del Grup Municipal Republicà del consistori espluguí, juntament amb el President, la Secretària d'Organització i alguns altres membres de l'executiva local, van fer una tancada de treball el cap de setmana passat en el marc incomparable del monestir de Poblet (Conca de Barberà).

L'objectiu de la jornada de treball era reflexionar pausadament i sense presses a l'entorn de la funció i els objectius dels grups polítics i l'aplicació d'aquestes reflexions al municipi d'Esplugues. Es tracta d'un tipus de treball que el dia a dia de l'activitat política no permet fer i que, en canvi, amb un cap de setmana sencer, sí. La tancada, que va tenir lloc del 17 al 19 de gener, va ser molt profitosa pel treball fet i es va desenvolupar en un ambient distès i còmode.

En ser una jornada de 3 dies, va ser també una oportunitat de relació i convivència entre els diferents membres de la formació republicana, els quals van aprofitar també per conversar, gaudir de passejades monàstiques, pregar amb la comunitat cistercenca, i fins i tot hi va haver temps per a un tast de vins, concretament al celler Carles Andreu de la població veïna de Pira. La jornada va acabar amb un dinar de germanor a l'Espluga de Francolí.

La Secció Local d'Esplugues celebra aquestes jornades de treball amb certa periodicitat. Algunes de les anteriors tancades van tenir lloc a la casa de la Plana, a Horta d'Avinyó (Bages), al monestir de Montserrat i a Castelldefels.