Esplugues de Llobregat

El confinament no atura ERC d'Esplugues

La secció local d'Esquerra Republicana d'Esplugues de Llobregat no atura l'activitat malgrat el confinament a què s'ha vist obligat tot el país per la pandèmia del virus Covid-19.

Malgrat la situació d'emergència provocada pel coronavirus, o precisament amb més motiu, Esquerra Republicana d'Esplugues manté l’activitat política. El Grup Municipal, de fet, aquests dies ha centrat l'activitat en compartir la informació que arriba des de l'Ajuntament i des del govern de la Generalitat amb la militància i l'entorn per tal de garantir la continuïtat de l’acció política, i centrar-la en superar les dificultats que atravessa Esplugues i el país en general.

A més, el partit no es limita només a fer reunions internes sinó que també ha organitzat converses telemàtiques amb alts càrrecs del partit, com ara el diputat del Parlament, Jordi Albert.

Ara mateix, però, és obvi que totes les reunions versen principalment sobre la gestió que el Govern i l'Ajuntament estan fent de la crisi del COVID-19. Tot i així, l'acció política del partit no es limita només a això perquè l'activitat de l'Ajuntament no s'ha aturat en cap moment: hi segueix havent comissions informatives, juntes de portaveus i plens municipals ordinaris, i tots els membres de l'executiva del partit continuen treballant, cadascú des de casa seva.