Esplugues de Llobregat

Oriol Torras es presenta a l'acte de Junts per saludar Jordi Turull

Oriol Torras i Jordi Turull, acompanyats d'Ester Martínez, conversen a Esplugues de Llobregat. 5.2.2021
El portaveu del Grup Municipal Republicà d'Esplugues, Oriol Torras, ha assistit aquest divendres al final de l'acte de campanya de Junts a Esplugues de Llobregat. Torras s'ha presentat al Centre Cultural l'Avenç quan faltava poc perquè s'acabés l'acte dels postconvergents, per saludar Jordi Turull. La conversa ha estat breu i cordial.

Mentre ha estat a la sala esperant que acabés l'acte, Torras, que anava acompanyat per la Secretària d'Organització dels republicans espluguins, Ester Martínez, ha conversat també amb diversos membres del partit de Puigdemont a Esplugues, entre els quals el coordinador comarcal de Junts al Baix Llobregat, Pere Clota, amb el qual manté una bona relació des de fa anys. Jordi Turull, igual que Oriol Junqueras i Raül Romeva, va sortir el divendres 29 de la presó de Lledoners en obtenir el tercer grau, i ha participat activament en la campanya electoral del 14F.