Esplugues de Llobregat

ERC constitueix la Secció Local de Can Vidalet

La sala d’actes de l’edifici Cadí va acollir, el passar dijous 22 de juny, l’assemblea de constitució de la nova Secció Local d’Esquerra Republicana de Can Vidalet. Es tracta d’un grup autònom i coordinat amb la Secció Local d’Esplugues, creat per un grup de veïns del barri, compromesos amb el poble i amb els valors republicans. Amb aquesta nova eina, Esquerra Republicana vol ser més a prop per donar veu a la gent i per poder escoltar les necessitats del barri. ​

A l'acte hi va assisitr el president comarcal d'ERC Baix Llobregat, Jordi Albert Caballero, el president d'ERC Esplugues, Josep Maria Porta, així com els dos regidors que la formació republicana té en aquest moment al consistori espluguí, Oriol Torras i la canvidalenca Herminia Villena. Tots ells van prendre la paraula. Durant l'assemblea es va escollir també el qui serà nou portaveu del partit al barri de Can Vidalet, Juanjo Murillo. Nombrosos veïns i veïnes del barri es van apropar a la sala Cadí per escoltar de prop i viure les primeres passes d'aquesta nova secció.