Esplugues de Llobregat

ERC obté 4.488 vots a Esplugues

Les eleccions del passat 21 de desembre van representar una fita històrica per a la nostra formació a Esplugues. Esquerra Republicana va obtenir un resultat absolut de 4.488 vots, la qual cosa representa un rècord absolut de resultats a la nostra ciutat. Mai abans tanta gent a Esplugues havia confiat en nosaltres. Percentualment, aquest resultat representa un 15,56 % del total. Per fer-se una idea del que representa aquesta xifra, només cal comparar-ho amb el resultat de les eleccions municipals de fa dos anys, en les quals vam rebre 2.027 vots i el 10,23 % dels sufragis. Es tracta d'una forta pujada, doncs, de més de 5 punts percentuals i de més del doble de vots.

N'estem molt satisfets. Hem obtingut el millor resultat des de la recuperació de la democràcia i, en un context d'altíssima participació, hem pujat i som la tercera força a la ciutat. Així, hem tornat a dibuixar, un altre cop, una línia ascendent en el nostre registre històric.

Donem les gràcies, doncs, als 4.488 espluguins i espluguines que ens han fet confiança, molts dels quals ens han votat per primera vegada. Esperem ser-ne dignes. Seguirem treballant.

Podeu llegir aquí la valoració dels resultats del nostre portaveu a l'Ajuntament, Oriol Torras.

• Declaracions d'Oriol Torras a ETV l'endemà de les eleccions 21D