Esplugues de Llobregat

Qui som

Som un grup d'homes i dones d'Esplugues, d'edats i origens molt diferents, que ens hem ajuntat per treballar per un país i una ciutat millor.

En les darreres eleccions municipals, ens vam presentar en coalició amb Avancem i la plataforma ciutadana Gent per Esplugues, i vam treure un històric resultat de 2.027 vots, que en percentatge representen un 10,27%. Aquest resultat ens va permetre la presència institucional de 2 regidors a l'Ajuntament: l'Oriol Torras (que substituïa l'històric Jordi Figueres al capdavant de la llista electoral) i Herminia Villena, que es presentava com a independent.

El grup municipal editem "El Torrent", un full informatiu local d'Esquerra. És una publicació en què trobareu temes d'actualitat tractats a fons i la política municipal exercida pels nostres repesentants republicans.

Si voleu rebre informació d'Esquerra Republicana d'Esplugues de Llobregat, passeu pel nostre local o bé envieu-nos un correu electrònic.

Participeu amb la gent d'Esquerra Republicana a Esplugues per millorar la ciutat!

Correu: esplugues@esquerra.org

Imatge